2013年10月10日星期四

Studio Harcourt Paris

10 OCTOBER 2013(THU)

首多謝PR姐姐邀請,今日同小豬媽仲有LULU妹去左IFC, 參觀Studio Harcourt Paris~


依個展覽商場於中庭,以巴黎第8區鄰近香榭麗舍大道現址的攝影工作室面貌,當中仲展示多件首次於海外曝光的法國國家級珍藏~


展覽場地內展示左22張名人列跨時代人物的黑白肖像,當中包括著名法國詩人藝術家Jean Cocteau (尚.高克多)、西班牙畫壇巨匠Salvador Dali (薩爾瓦多.達利)、西方性感象徵Brigitte Bardot (碧姬.芭鐸)、「法蘭西之吻」Sophie Marceau (蘇菲.瑪素)、 奧斯卡女主角Marion Cotillard (瑪莉安.歌迪雅)、時裝界老佛爺Karl Lagerfeld、中國當代畫家岳敏君,以及楊紫瓊、范冰冰、黃秋生等亞洲知名影星~


除此之外,場外四周亦擺放左40件於海外首次曝光的Studio Harcourt Paris國家級攝影遺產珍品,包括名人Brigitte Bardot (碧姬.芭鐸) 親筆撰寫的明信片、1940年代由Studio Harcourt Paris拍攝封面的報紙、1943年歌劇《Les Inséparables》的劇照明信片以及三部古董相機等等,這些珍藏為法國國家攝影遺產的一部份,亦從未於海外公開展出呀~


到左我地今日依個重要環節,就係去試影黑白照啦!

展覽場內特設三部「Studio Harcourt光影照相室」,其中包括兩部首次登陸亞洲的「Studio Harcourt雙人經典光影照相室」。光影照相館的外觀採用了貫徹Studio Harcourt風格的酷黑色調及雍容紅簾的設計,巧妙散射燈光及調色,營造經典的「Studio Harcourt光圈」效果~

在場會有一名職員幫我地做好準備,那位職員會好細心地幫我調教合識位置,仲教我地應該係點影添~


有三次拍攝機會,可以從三張相中揀選最靚嘅列印出嚟呀~


完成啦~


PR姐姐仲好好人,見我地一行三個人,所以安排我地影多一張~


哈哈...睇唔清楚,等我影近啲先~


坦白講,其實我之前都幾唔鐘意影黑白照,所以大家都應該好少見我放啲黑白照同大家分享。不過Studio Harcourt Paris所影嘅黑白照我又覺得幾摫,佢嘅色出嚟就好似好有時代感,同埋冇普通嗰啲咁沉實實,整體上又真係唔錯呀!

最衰小小豬今日要返學,帶唔到佢嚟影,唔知小小豬影依啲黑白照會係點呢?PR姐姐話雖然依部機係主要影雙人,不過佢都見過有啲三人家庭嚟影,效果都唔錯添。哈哈...等我WEEKEND抽個時間都帶小小豬去影吓先得。

展覽期間,只要於商場消費滿一定數目或通過參加Facebook現場投票活動,從22張傳奇黑白肖像中投選心水作品,就有機會換取「Studio Harcourt光影照相室」體驗禮券,又或者直接投入港幣100元,就可以影番張靚靚嘅黑白照啦!

整個活動展覽至十月十三日(星期日),如果大家有興趣去影番張靚相,或者想去參觀一吓珍貴嘅展品,咁就記得捉緊時間啦!

有關是次展覽及推廣活動之詳情可瀏覽ifc商場網頁FacebookTwitter新浪微博專頁



我地嘅FACEBOOK專頁,你LIKE左未呀~


記得關注埋我地個微博呀~


仲可以電郵俾我地添~
 profile picture


沒有留言:

發佈留言