2013年10月12日星期六

38個月大的小小豬

10 OCTOBER 2013(THU)

又大一個月,小小豬已經係38個月大啦!

今日放學同小小豬去左買件小蛋糕仔,同佢慶祝一吓啦~
Picture

秋天開始,好多餅店都陸續推出粟子蛋糕,真係啱晒我,因為我係勁鐘意食粟子蛋糕呀!今日同小小豬行過美心,見到好多款粟子味嘅蛋糕同 CUPCAKE,真係好想買晒嚟食。不過,今日得我同小小豬兩個人,所以就買件細細嘅兩母子SWEET SWEET吓,等搵其他機會買埋其他唔同款食先得。

依件小CUPCAKE係小小豬揀呀~Picture睇佢有得食個樣幾古靈精怪~
PicturePicturePicturePicturePicture

小小豬已經38個月,真係越大一個月佢就越叻,我指嘅叻係佢嘅"百厭功"。越大就越有自己主見,所以有時我地叫佢做嘢時,佢都好似想以自己方法去做。雖然...有自己主見係一件好事,不過有時佢所想嘅嘢又真係唔合情理(同有少少危險)。

趁佢依家仲細慢慢修正返,原來教一個小朋友真係要好有耐性,真係要繼續努力,好好咁教好小小豬呀!

當然,除左"百厭功"之外,小小豬亦都有窩心一面,越大個就越識關我佢身邊人嘅感受。雖然佢唔識表達,不過一個動作、一個表情,就足夠我地心甜。

所以話呢....如果小小豬唔扭計時,真係可以冧C人呀!

沒有留言:

發佈留言