2013年10月19日星期六

小訓練 - 圖形空間

17 OCTOBER 2013(THU)

今日同小小豬玩左個小遊戲,睇吓佢玩得幾開心~
Picture

其實依個小遊戲就係同圖形空間有關,教我地玩嗰位姑娘話,小小豬依個年級係需要加強對圖形空間嘅訓練,咁對日後空間概念都會有幫助,所以就教我地同小小豬玩啦~
Picture

其實依個小遊戲都好易玩,依照咭紙上的圖形指示,放上不同形狀就完成啦!

教左一次之後,小小豬就好鐘意玩,仲好專心又認真添~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

 砌啱左睇吓佢幾開心~
PicturePicture

其實姑娘話依咭紙上砌都係屬於初階,不過亦都係識合小小豬依家嘅程度。不過如果再大個仔多啲啲,應該係可以於空白位置都可以砌出圖形,咁先係成個空間概念最好嘅練習呀~
PicturePicture

雖然姑娘話小小豬依個年紀係未適合,我地都有同小小豬試吓加強難度,當然係唔成功啦!

我都明白始終未到合適年紀係唔可以迫,所以都慢慢嚟啦!等小小豬玩多啲、練習多啲,加上佢又咁鐘意玩,相信好快就會識依個玩法啦!

從遊戲中學習都幾好呀,既可以玩又可以學到嘢,真係可以話係WIN WIN雙贏呀!等我搵多啲唔同類型小遊戲,再同小小豬再玩先得。

沒有留言:

發佈留言