2013年10月11日星期五

試用:anumi x b. duck 澳洲純天然媽媽寶寶護理系列

10 OCTOBER 2013(THU)

今日開始,小小豬洗白白嘅時候,又有個新朋友仔陪啦~

首先要多謝甜魔媽媽YAN嘅介紹,我同小小豬都收到PR姐姐送嘅試用產品套裝啦~


anumi x b. duck 澳洲純天然媽媽寶寶護理系列~


有一個好可愛嘅B.Duck 海綿托連柔軟舒適嘅浴綿,同埋兩支anumi媽媽寶寶系列產品~


等我先介紹一吓先,anumi全新澳洲純天然媽媽寶寶護理系列,產品均採用安全、溫和有效、能提供紓緩及滋養功效的100%純天然優質成份,絕無添加任何
有毒或刺激性化學物,如石化、苯甲酸酯類、硫酸鹽、合成香料或人造色素。而適中的酸鹼度(pH 5.0-6.5)及低敏配方,適合所有嬰兒,包括患有濕疹和其他皮膚相關問題等嬰兒使用。讓媽媽及寶寶能享受天然純淨的呵護,免受刺激,使肌膚得以嬌嫩持
久。

一睇見隻咁可愛嘅 b. duck鴨仔,真係已經愛不釋手啦~

今次試用可以話我同小小豬都有份,其中一支就係小小豬用澳洲純天然BB二合一滋潤洗髮沐浴露~


小小豬係有濕疹底,雖然依家都好左好多,不過一到轉天氣嘅時候,濕疹都係會起返少少,所以為佢選擇沐浴露都係一件幾苦惱嘅事,既要唔好影響佢嘅皮膚,又最好有返少少香味(因為小小豬越嚟越大個,玩得就越嚟越激烈,所以成日都攪到好大汗味)。依一款沐浴露既適合濕疹皮膚用,又有薰衣草味,所以急不及待要試啦!

方便嘅泵裝設計,吱一吓再加少少水,就已經好足夠啦~

泡泡唔算太多,不過我覺得唔多泡反而係好事,咁即係冇加啲化學起泡劑嘛~


既然係試用沐浴露,當然唔可以少得試用時嘅出浴啦!小小豬都不知幾鐘意個浴綿,仲話要自己擦身呀~

整體上我又真係覺得幾好,起碼用左之後小小豬濕疹冇再起,應該都係啱佢用。唔止我覺得好用,就連依家洗白白時,小小豬都一定會話『用鴨鴨沖涼』,就知佢都已經愛上左啦!所以用完依支之後,我都決定幫小小豬轉用依款沐浴露啦!

到分享吓我試用嘅澳洲純天然媽媽抗乾敏身體潤膚乳~


白色乳狀般,少少份量就足已全身使用(我吱左大約三吓用嚟塗均全身),推開都非常容易,而且輕輕按摩就好快吸收,完全唔會覺得好笠,擦完仲好滑滑呀~


其實除左依兩款產品之外,anumi x b. duck系列仲有好幾款俾媽媽寶寶護理,如果大家想睇多啲ANUMI產品介紹,可以去瀏覽FACEBOOK專頁:https://www.facebook.com/anumiskincareHK 及網頁:www.anumiskincare.com



我地嘅FACEBOOK專頁,你LIKE左未呀~


記得關注埋我地個微博呀~


仲可以電郵俾我地添~
 profile picture

沒有留言:

發佈留言