2013年10月16日星期三

OUR SWEET FAMILY@SOGO FACE ~ 1

16 OCTOBER 2013(WED)
話說我地上星期六一行九人去左SOGO FACE影家庭照,今日有得去睇相啦~

Picture

其實點解我地會去影依輯家庭照?就係因為係我生日嗰日,我地三口子同小豬媽去左某一間影樓影相,由於嗰個係團購嚟,所以質量當然係差少少。就係因為咁,的起左小豬媽個引,話想一家人去玩吓。由於之前我同小小豬係SOGO FACE都影過兩輯,覺得佢地都幾OK,所以就BOOK左約埋大家一齊去影靚相啦!

不過,當日我地好唔好彩撞啱一個新手攝影師,再加上小小豬狀態勁唔得,所以都唔敢抱太大期望,只希望我地全體影嘅全家幅小小豬係正經望鏡頭,我都已經好滿足啦!

可能係冇期望之下,今日去睇相又覺得啲相都算OK,雖然小小豬都冇乜笑容,不過起碼叫做正面望鏡,都可以接受。原來當日我地影左都有158張相,經過我同小豬媽嘅努力,終於揀左55張相走。

當日我地影左兩套衫,好啦...唔講咁多,先同大家分享第一套先啦(不過始終都有其他家庭成員,所以我唔POST晒出嚟啦)

先嚟當然係小小豬同佢小豬媽&小豬爸~
PicturePicturePicture

當然唔少得我地三口子啦~
PicturePicturePicturePicturePicturePicture

 仲有SWEET SWEET嘅小豬媽&小豬爸~
PicturePicture

仲有我同小豬媽呀~
PicturePicture

 點都要同大家分享一張家庭照啦~PicturePicture

 仲有另一套係集體親子裝,留待下個網誌繼續同大家分享啦!

沒有留言:

發佈留言