2013年10月3日星期四

睡寶寶

2 OCTOBER 2013(WED)

自從小小豬返學之後,我嘅可用時間真係少左好多。平日一早就同小小豬係屋企玩,玩到夠鐘就食飯就帶返學,之後接放學,跟住就返屋企煮飯等等。雖然有大肥豬幫我手湊小小豬,又會幫我手做家務,不過自己私人時間真係少左啲啲,連帶行街SHOPPING都少左,所以我都好耐冇行街街啦!

之前冇時間SHOPPING都會去睇淘寶,不過買左幾次有貨不對辦經驗之後,就少左淘淘SHOPPING。雖然依家冇乜時間行街街,不過好在依家都有好多唔同公司係FACEBOOK開左啲專頁,好多都係日本...外國咁入貨,所以依家我又可以係屋企網購啦!(即係又方便我去敗家啦...不過我都好節制,所以暫時出事率都唔算高....哈哈哈)

小小豬係一個勁爛瞓嘅小朋友,瞓著左就會蹬被,成日露出啲衫,咁好易病嘛,所以由小小豬細個時,我都有買睡袍俾佢,等佢瞓著左都有個保護。

不過,隨著小小豬開始大個仔,有自己嘅主意,佢對舊有嘅睡袍開始唔肯著。佢唔鐘意係因為舊有嘅睡袍係包晒成身,就連腳仔都係包住晒,所以小小豬就唔鐘意啦!

佢唔肯著我又唔想太迫佢,所以都好想快啲搵到件可以露腳嘅睡袍,終於搵左好耐,就好似早前係某個FACEBOOK,見到依一款睡袍,所以就即刻訂左俾小小豬啦~


係一件睡袍嚟呀~


雖然睇就好似好大件,不過著左上身又覺得啱啱好~


睇吓個睡寶寶~


依件睡袍係類似藍球衫質地,都比較透氣,所以著住都唔會好焗,但又可以保護都小小豬啦!有左依一件睡袍,咁就唔洗擔心小小豬冷親啦!



我地嘅FACEBOOK專頁,你LIKE左未呀~


記得關注埋我地個微博呀~


仲可以電郵俾我地添~
 profile picture





沒有留言:

發佈留言