2013年10月9日星期三

光波豬肉鬆

8 OCTOBER 2013(TUE)

今日又學整左個新小食,睇吓小小豬食得幾滋味,估唔估到佢係食緊乜呢~


其實好早之前都係BABY KINGDOM見到好多朋友仔分享整豬肉鬆嘅做法,我見都好似係好簡單,但總係提唔起勁去整。可能係因為要用白鑊炒乾,我覺得冇乜信心可以整到,所以一路以來我都冇去整。

不過,前幾日見到FACEBOOK光波爐專頁,見到有朋友仔用光波爐都可以整到,仲簡單左好多,剛好尋日又煲左魚湯,有豬展肉係度,所以今日就買左個沙爹磚返嚟,就又試吓整先~


先將煲完湯舊展肉拆絲,講真依個工序係咁多步驟中最煩瑣嘅一環節,因為拆肉絲又真係好悶呀!不過我就同小小豬一齊做,承機等小小豬訓練一吓手指嘅小肌肉。小小豬拆出嚟嘅肉絲就唔算太幼細,不過都叫做可以接受啦~



當然,咁多肉又點會叫小小豬幫我拆晒呀,所以我就俾佢一小舊佢負責,之後其他都係我拆啦~

之後就開始調味,我係印尼店買左依一隻沙爹磚~



我用了半舊沙爹磚,再加少少雞粉,用大約120ML水煮開成沙爹醬~


將豬肉絲同沙爹醬撈好~

先用180度光波10分鐘~


之後反一反,記得要反得均勻啲,如果唔係有部分肉鬆就會好燶呀~


再繼續以180度光波10分鐘~


依個步驟做多一次,即一共光波大約30分鐘,咁就完成啦~


就係我準備拎相機入廚房影低個製成品之際,小小豬已經忍唔住,入廚房偷食啦~



睇吓依個為食豬~


雖然依啲自家豬肉鬆就冇坊間賣嗰啲咁鬆軟,不過味道又真係唔差呀。哈哈哈...又一成功之作呀!



我地嘅FACEBOOK專頁,你LIKE左未呀~


記得關注埋我地個微博呀~


仲可以電郵俾我地添~

 profile picture

沒有留言:

發佈留言