2013年10月17日星期四

OUR SWEET FAMILY@SOGO FACE ~ 2

16 OCTOBER 2013(WED)
我真係好鐘意著親子裝,去影相當然唔少得啦~

Picture

哈哈哈...依一套POLO親子裝係小豬媽ORDER,由於其他家庭成員冇POLO衫,小豬媽仲買埋俾佢地,等我地嚟個溫馨親子裝添。

好啦...去相先啦~
PicturePicture
Picture

我地三口子~
PicturePicturePicture

 超級鐘意依兩張相,小小豬幾交到戲...哈哈哈~
PicturePicture

 小豬爸同小豬媽真係好SWEET呀~
Picture

當然仲有小豬媽同我地幾個女啦~
PicturePicture

最後分享一張全家幅啦~

Picture

 嚟SOGO FACE都已經係第三次影,雖然唔可以話係影得最好嘅一次(最重要係因為依個小小豬勁扭計唔多肯笑...真係激C我啦),不過就係我影得最開心嘅一次。因為一家人可以開開心心去影靚相嘛!

沒有留言:

發佈留言