2012年9月6日星期四

HAPPY BIRTHDAY TO ME

26 AUGUST 2012(SUN)
 
一年一度我嘅大日子又嚟啦!係乜....知唔係又老一年啦!

係好耐之前都PLAN好左生日嗰日一家三口入海洋公園玩返日,貪佢可以只係俾半個入場費就可以成家入去玩。不過....因為小豬媽入左醫院,要去醫院陪佢,所以都取消左個節目。

雖然冇節目,不過大肥豬一早起身就為我準備小蛋糕,三口子慶祝生日啦~


小小豬送上一個BIRTHDAY KISS已經冧C左啦~


睇吓個為食豬幾留心望到個蛋糕實一實~

許個願先~


吹蠟燭啦~

雖然今年生日冇特別節目,都只係留係醫院陪住小豬媽,不過有小小豬陪我切蛋糕我都已經好開心。

小豬媽嘅手術順利已經係我今年收到嘅最好生日禮物!今年生日願意只想小豬媽健康快樂,快啲康復,衰嘢永遠遠離!

沒有留言:

發佈留言