2012年9月10日星期一

黃昏的觀塘海濱公園

2 SEPTEMBER 2012(SUN)
 
原本今日打算等小小豬瞓一陣之後,等個太陽落咁啲,就出發去沙灘玩。不過依個小小豬實在太好瞓,瞓到成五點先起身,叫咁晏都唔去沙灘,所以大肥豬就建議去觀塘海濱公園,俾小小豬跑跑跳跳放吓電之餘,佢又想去影日落相。

落到公園,個太陽仲未係大肥豬想要嗰個,所以我地先嚟玩吓汽球先~


玩到周身汗,休息吓先~


好SWEET嘅咀咀哦~


又嚟扮吓憂鬱先~


太陽落山啦,原來係日落時間影相,真係好靚呀~


玩得好開心呀~



勁鐘意依張相呀~


我地唔覺唔覺係依度都玩左成兩個鍾,成身都濕晒,所以係離開前要換一換衫休息一吓先走,係休息時俾啲餅餅個傻豬食,睇佢食得幾古惑~

原來黃昏日落影相係咁靚,我自己就好鐘意,不過大肥豬話都未係咁滿意,所以佢話等佢鑽研吓啲技術之後,就再帶我地去影過。哈哈哈...有得去玩又去影相,我又戈1點會介意呢。

沒有留言:

發佈留言