2012年9月19日星期三

HALLOWEEN迪迪尼 - 第一撃

15 SEPTEMBER 2012(SAT)
 
上星期因為落錯車,所以冇入到迪迪尼。今個星期我地冇咁大頭蝦啦,終於到入到迪迪尼啦!

一入到迪迪尼,第一時間就當然係同著左新HALLOWEEN衫嘅MICKEY影相啦(當日真係唔算人多,我地排左半個鐘左右就影到啦)~


之後就係大街周圍行吓啦~


見冇乜人,又加上想坐吓抖吓涼吓冷氣,所以大肥豬就建議入去畫廊,等小小豬學吓畫畫。其實開頭我都好擔心,因為小小豬都係坐唔定嘅人,好驚佢攪攪陣冇幫襯咁嘈住晒,影響其他人。不過,小小豬個表現真係好好,好留心睇住個教畫畫嘅哥哥之餘,又好似識得跟住畫,好有文有路呀~


佢吓佢兩父子畫得幾投入~



依一幅就係我地三口子嘅傑作,靚唔靚呢(邊啲係小小豬畫,相信大家都睇到啦...哈哈哈)~


畫完JACK,我地就去影HALLOWEEN佈置啦~


跟住我地就去醫肚,之後就到小小豬放電時間,俾佢走走走啦~

上幾次佢都唔係咁鐘意係TOYSTORYLAND個字母板度玩,今日竟然好鐘意嗰度,一邊行一邊讀啲英文字,玩到唔捨得走呀~


係迪迪尼都差唔多HEA左四個鐘,見小小豬都玩到好攰,所以都係時候回程啦!不過係臨走時,我地又再影吓南瓜先~

唉....今年啲南瓜真係好靚,不過最衰就係小小豬唔合作,所以都唔係影得咁好,真係激C我啦!

不過唔緊要,依家HALLOWEEN都未正式開始,我一定會再入過嚟慢慢影返夠本呀!

我仲要同兩個好姊妹入嚟玩夜場嘛,一齊去驚嚇鬼呀。所以話,嚟緊我都應該會入多幾次呀...哈哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言