2012年9月22日星期六

夜遊尖東

22 SEPTEMBER 2012(SAT)
 
中秋將至,好多地方都會有花燈,大肥豬知道尖東海旁都有一個花燈展,所以就帶我地去行吓睇吓花燈,感受一吓中秋氣氛。

點知,原來係鐘樓下的花燈展覽係算細型,都只係得一組花燈,同埋都覺得唔係咁靚(可能我對中國歷史唔多吸引,所以興趣不大啦),所以都係影幾張,到此一遊啦~



由於鐘樓下真係太多人(我指強國人),所以我地改行去上層,俾小小豬睇吓維港景色~


行左一陣,我地見有音樂表演,所以就帶小小豬去睇吓。個傻豬仔見到人地唱歌,佢個身體都跟住嚟搖擺,好似跳舞咁呀!

個活動仲有FREE COKE贈送,所以小小豬都有一罐。睇吓個傻仔見到罐可樂個狼C樣,緊係啦...平日佢都冇可能會接觸到,今日竟然可以拎住哦(當然....我係唔會俾佢飲,小小豬都只係能夠拎住....一陣,好快就俾我地拎返啦)~


係海旁都行左一個鐘就走,係走嘅時候見到好耐冇見嘅雪糕車,所以就買左一杯嚟食啦~


平日冇得食雪糕嘅小小豬,今日難得有得食....幾啖,睇吓個傻仔食得幾滋味~

雖然今日我地話去影花燈都影唔到,不過間唔中去尖東海旁行吓,吹吓風睇吓夜景,都真係幾舒服呀!

沒有留言:

發佈留言