2012年9月15日星期六

好幫手

12 SEPTEMBER 2012(WED)
 
今日同小小豬放學之後,係返屋企之前就去街市買埋餸,就係今日買完餸嘅時候,小小豬今日就俾左個驚喜我。

當我行到去屋苑部接駁電梯時,小小豬突然見我手上兩袋餸,就話要幫我拎。見佢咁乖仔,我就打算俾包細嘅佢拎啦。

點知,小小豬話要幫我拎晒啦~


哈哈哈...依啲係唔係叫做...三斤拎兩斤~



小小豬都唔係玩玩吓,真係好認真咁呀~


好一個乖乖傻豬豬呀~


雖然俾小小豬拎完啲餸之後,薑就斷左一舊仔,包菜就有啲菜甩左,不過都係冇傷大雅,仍然都可以食到,所以話小小豬都真係一個好幫手嚟呀!

既然小小豬願意又主動,我都會繼續俾佢做小幫手,等佢由細個開始學習一吓幫手做家務嘛!

沒有留言:

發佈留言