2012年9月18日星期二

BLING BLING MELODY CASE

15 SEPTEMBER 2012(SAT)
 
我個好姊妹糖糖一向都好鐘意整啲小手作,每次整都一定會預埋我一份。今次佢仲向難度挑戰,又有新攪作啦!

事緣唔知係唔係我成日買啲閃閃電話殼用,所以引誘糖糖買左啲DIY電話殼閃石返嚟,打算自己貼。

原本糖糖話等佢有心情先開始整,點知....佢有一日心血來潮,用左5個幾鐘DIY整俾我嘅IPhone Case製成品,仲SEND左幾張相俾我睇~

(以上圖片COPY BY糖糖微博)

睇到張相嘅時間,真係都已經勁鐘意....勁靚呀!不過因為近排少左見面,所以都要等下一次出街時先可以見到佢嚟拎。

點知,今日開信箱時,收到盒小包裹。我估糖糖知我心急,所以專登寄俾我呀~


個實物真係勁靚呀~


依份小禮物真係又靚又鐘意,仲充滿左愛心,因為每一粒都係糖糖用心咁貼上去,真係唔捨得用呀!

老土啲都要講:我能夠識到依一個好姊妹,真係我嘅福氣,其實我都係一個好幸運嘅人嚟呀!

沒有留言:

發佈留言