2012年9月23日星期日

好味冰皮

22 SEPTEMBER 2012(SAT)
 
其實我一向都唔太好月餅,不過每一年中秋節,我都好想食朱古力流心月餅,不過我年年都好遲先記得去買,所以成日都買唔到。不過,我今年終於都可以食到啦!

事緣我有一個朋友仔送左張COUPON我,所以趁今日路過美心,我就早少少去換啲冰皮返屋企啦~
\\

可能我都算早換,所以可以買到心太軟啦!除左換左心太軟之外,我仲換左楊支甘露、同埋最新出嘅魔鬼脆脆,仲有一盒紅豆味俾小小豬食呀~


想食咁耐.....當然第一時間就食個心太軟先啦~


不過可能我溶得唔夠耐,所以個心都未流得出嚟,仲係一舊咁呀~


雖然未做到流心個感覺,不過整體上都真係好好味,唔甜得嚟又好香朱古力味,所以話好在今年早左買,可以食到好嘢啦!



沒有留言:

發佈留言