2012年9月14日星期五

25個月啦

10 SEPTEMBER 2012(MON)
 
又過多一個月,小小豬已經25個月大啦!

為左慶祝依一個好日子,小豬媽買左盒小小豬至愛嘅士多啤梨等佢放學返嚟食,睇吓個為食豬食得幾滋味~


仲招招積積添~


個傻豬仔唔知諗緊乜呢~


依個小小豬真係好識冧小豬媽, 好SWEET呀~


小小豬又大一個月,即表示佢已經返左學有一個月啦!

初初小小豬好似未太識應返學咁,係學校都會扭計同唔多聽老師話,每日送佢返學都係喊住入學校,都講真.....開頭都真係有啲咀喪,唔知有乜方法先可以令小小豬乖乖,唯有就日日都多啲同佢講學校好開心嘅嘢,希望有改善啦!

不過返左一個月,小小豬已經開始習慣學校生活,起碼依家送佢返學時都冇喊(不過我仲未可以同佢好開心咁SAY BYEBYE,次次都係偷偷地走),剛剛班主任老師都打電話同我講小小豬個學校生活,佢都已經有好大改善,已經可以坐定定,又唔洗扭老師抱抱,上音樂堂又可以跟住一齊跳舞,遇到鐘意嘅活動都識得好開心咁去做。

不過,小小豬有進步都要多謝老師耐心咁教導。講真,我開頭都有擔心過一班有咁多小朋友,老師又點可以個個都照顧到呢?不過自從我係學校見過老師照顧小朋友嘅情況,再加上老師每星期都幾個電話同我傾,令我知道老師真係有去了解小小豬所面對嘅問題,亦都會同我傾點解決,所以我都好放心將小小豬交俾老師呀!

聽到老師都算讚小小豬,真係放下心頭大石,雖然仍然有需改善嘅地方,不過知道小小豬係有進步,真係一種好大嘅鼓舞,我要繼續努力教好小小豬呀!希望小小豬KEEP住可以繼續有進步,慢慢咁愛上返學啦!

沒有留言:

發佈留言