2012年9月11日星期二

鋼琴大師

3 SEPTEMBER 2012(MON)
 
今日放工,大肥豬又拎左一大盒嘢返嚟,係買俾小小豬嘅,原來係一部大型電子琴嚟呀!

如果有見證小小豬成長嘅朋友,都應該記得我曾經講過話係小小豬未出世之前,大肥豬都已經想買部琴俾佢,俾小小豬學吓彈琴。當然俾我反對左啦,因為小小豬仲細,都未知係唔係對彈琴有興趣,所以當時(小小豬約八個月時)就買左個玩具琴仔俾小小豬玩,睇吓佢個情況先慢慢決定。

唔覺唔覺部玩具琴仔都玩左一年有多,最近都開始壞壞地,大肥豬見小小豬都好鐘意玩,所以都話要買過一部。

開頭我估都係買過另一款玩具琴,不過估唔到效率何其高嘅大肥豬隔左一日就買左返嚟,仲係買左一部大人用嘅琴俾小小豬玩呀!

雖然有啲驚訝(咁大部),不過見小小豬玩得咁入神,所以都未嘗唔係一件好事嚟呀~

坐係度真係好認真咁呀~


哈哈哈...依家屋企又多一個地方俾小小豬佔有左啦!

買依部琴都有另一個好處,就係除左俾小小豬彈之外,我都可以彈吓,咁可以係我彈琴時小小豬唱歌又跳舞,都係另一種親子活動呀!

沒有留言:

發佈留言