2012年9月13日星期四

機場遊

8 SEPTEMBER 2012(SAT)
 
原本係打算三口子入迪迪尼,點知係巴士上我地都實在太好瞓,瞓到過左車站。原來佢地啲車站真係一過就可以去好遠,係我地介諗緊點搭車返入迪迪尼之前,見到下一個車站就係機場,所以就改左去機場行個圈啦~


睇吓小小豬係機場跑跑跑,幾開心~

我依個POSE有唔有型呢~


睇吓我搭邊班機先~


之後就去機場周圍影吓~



係時候要去醫吓個肚,我地係機場入面間翡翠食小籠包呀!開頭仲以為係機場食會貴啲,不過原來同出面係一樣價錢,又冇加一,只係收多左每人三蚊茶錢。係機場入面食都叫抵啦!

睇吓小小豬食得幾滋味~


個傻仔仔要拖住我地,所以就冇人推車之情況下,拖住嚟行啦~

哈哈哈..我地去邊,咪就係去機場嘅一邊睇飛機。睇吓小小豬睇得幾入神~


等飛機時,三口子傻傻地玩自拍~


睇吓個傻仔係度跑跑跑,玩得幾開心(好在當日冇人係度呀)~


走啦...要去搭車啦~


乖乖坐定定搭巴士~

唔覺唔覺原來我地係機場都玩左成三個鐘,今日真係錯有錯著,係機場行吓都幾好玩幾開心呀!

相信下次再嚟機場時,就係我地真真正正去搭飛機嘅時候,希望可以快啲再嚟啦!

沒有留言:

發佈留言