2012年9月24日星期一

開心沙灘小子

23 SEPTEMBER 2012(SUN)
 
好耐都冇再帶小小豬去沙灘玩啦,趁今日天氣都幾好,所以就帶小小豬去玩返轉啦!

我地個目的地就係清水灣第二灘,上年都嚟過兩次(因為係最近我地嘅海灘,今次計過時間,原來都真係勁方便,由屋企出發到目的地,一個鐘頭都唔洗,所以話都真係幾啱我地嚟玩呀。

天氣都幾好,都算有太陽,不過因為都已經開始踏入初秋,怕啲水會凍,所以我地今天都冇俾小小豬落水,主力都係玩吓沙啦!

雖然冇落水,不過我都有同小小豬換條游褲仔,加件小背心,嚟個型仔沙灘LOOK呀~


開始玩啦~


個傻豬仔玩都幾開心~


開心到佢呢....真係好少見小小豬笑得咁燦爛呀~



仲拖住大肥豬出去拎水返入嚟玩添~


熟習左個沙灘環境之後,就周圍走啦~



行到出個海邊好情深咁望海,唔知佢諗緊乜呢..哈哈哈~


行左一陣海邊,個傻仔自己行返去個位度繼續玩沙,仲係度邊唱歌..邊指身體,大家知唔知小小豬唱緊乜歌呢~


唔覺唔覺,原來我地係沙灘都玩左兩個鐘,由於個太陽開始強勁,為免小小豬又再晒成黑豬仔,所以我地就執嘢走啦!

今日小小豬真係好開心,情緒都真係勁HIGH,可能佢鐘意去沙灘玩啦。所以我地都決定,趁未到秋天,天氣好嘅時候帶多佢嚟幾次,等小小豬開心多啲!

沒有留言:

發佈留言