2011年7月19日星期二

成功尋找Milk B

16 JULY 2011 (SAT)

尋日從Facebook知道今期Milk B 送Anges B. Raincoat,我見介紹圖都幾靚加上都只係$30咁抵,所以就勁想買,因為都係貪佢件雨衣買俾小小豬。

不過當我LUNCH時,同糖糖兩個人行左柴灣區幾間7仔、OK同埋雜誌鋪都唔見有,嗰一刻都真係有少少Down呀!

不過之後係Facebook睇到,好似話出貨有問題,要夜晚先可以送到,加上好似話出貨數量都唔係太多咁,所以我依個黑仔王都已經打定輸數買唔到啦!

不過原來我都未黑仔得晒,因為史迪哥哥幫我買到啦~

一本咁難買嘅雜誌,大家都係為左件雨衣呀~

雖然都只係$30,不過件雨衣仔質地都唔差,小小豬著上身一定好型仔呀...哈哈!

沒有留言:

發佈留言