2011年7月17日星期日

好味西瓜涼粉

12 JULY 2011 (TUE)

我係一個寒底嘅人,所以所以涼性嘢我都係唔會食,曾經都試過偷食啲比較涼嘅甜品,食完唔洗十分鐘就會有暈暈地,真係萬試萬靈!

今日小豬媽心血來潮整左個西瓜涼粉,原本我都唔打算食,不過因為我口入面生左兩大粒飛滋,小豬媽就極力游說我食少少,清一清啲熱毒,等啲飛滋快啲好。

開頭我都十萬個不情願,一嚟覺得啲涼粉黑蚊蚊一定唔好食,二嚟真係好怕暈。

不過最後經小豬媽同大肥豬極力引誘之下,咁我又想快啲攪好啲飛滋,加上諗到依家我都係屋企,如果有乜唔對路可以即刻走上床瞓覺,所以就豁出去,試食少少,當然我係多西瓜少涼粉啦!~

哈哈...我咁大個女都係第一次食涼粉,開頭第一啖都覺得麻麻地,不過食落又好似幾好味,我仲好為食咁食左兩碗添(當然係兩細碗啦)。

食完嘅代價就係...真係FEEL到有少少暈,所以就好早走左去瞓啦!

不過間唔中食一次都應該冇乜問題,當清吓熱氣嘛!

沒有留言:

發佈留言