2011年7月14日星期四

夜遊海洋公園

9 JULY 2011 (SAT)

前幾日睇電視知道海洋公園有夜場優惠,當時我同糖糖都話好想去玩返日,仲打算約埋成班一齊入去玩。

正當我地開始約朋友之際,見到facebook海洋公園個app有優惠,有四個指定日子可以$99入場。嘩..咁抵當然要即刻去玩返,所以我地又好快咁約左今晚入去玩呀!

由於玩夜場關係,我就冇帶埋小小豬一齊去,留低佢地兩父子係屋企搏鬥,我就好自己一個人去玩(哈哈..都係間唔中,相信佢地唔會怪我呀!)

今日我地一行六人(包括:LULU妹、糖糖、糖糖表妹、小肥肥同埋史迪哥哥)入去玩呀,不過因為有幾位唔方便上鏡,所以就唔POST佢地出嚟啦~


還記得對上一次嚟海洋公園係兩年前,當時都有海洋公園AP。不過今次一到,發覺真係好唔同,就係個入場位置都已經好唔同,大左又靚左咁呀~

原本夜場係六點先開始,不過可能開始多人,所以我地五點四十五分左右就可以入場,一入到場就當然不停影相啦~



影影咁,糖糖就話想試吓影飄浮,所以我地又嚟玩吓,又真係幾得意哦~

影完相之後,我地就搭火車上山,去玩新開嘅激流啦。整體上都唔算好多人,我地排左半個鐘都唔洗呀~


開始前~


玩完就濕身啦~

真係勁好玩,我地見唔太多人,所以一次連玩兩次。係第二次玩嘅時候,史迪哥哥仲好好彩咁仲左盤水,由頭濕到落腳,超爆笑呀!

之後我地就玩埋滑浪飛船,好耐都冇玩過啦~


玩完啲遊戲,我地就開始搭返火車落山,準備睇飛龍水花表演。

我地邊行邊影相呀~


落到山見仲有時間,所以就去睇熊貓,只係見到樂樂係度食竹,盈盈就唔見左啦~


夠鐘睇表演,因為太多人加上我地又攰,所以都只係搵到個後排位坐係度睇,所以就影唔到相。雖然坐後左睇得都唔算太清楚,不過整體上都幾好,尤其係個火海,真係好正,值得推介呀!

跟住我地就去左新個海洋館參觀,個館雖然係大左同新啲,不過總係覺得好似冇舊嗰個咁好行呀~


玩到七七八八,我地又去埋啲SHOP搗亂一番呀~


最後係個水池位影埋啲靚夜景~


就係咁,我又玩左一個好開心嘅晚上,相信下次再嚟海洋公園就一定帶埋小小豬,等佢可以見吓啲動物嘛!


沒有留言:

發佈留言