2011年7月8日星期五

車人的生日飯局

4 JULY 2011 (MON)

今日又有一個好節目,所以就暫時拋棄小小豬..一晚咁多啦!

依個節目原本都小小豬份,不過因為係我放工返屋企接佢嘅時候,依個小小豬仲仍然熟睡中,所以就冇得去啦!

其實今日就係約左Carmen出嚟食飯,同佢預祝生日。我地約左係太古間Spaghetti House食依個生日晚餐~

 

其實食嘢都係其次,我地都係主要傾計聚舊。雖然我地都有成兩年冇出過嚟見面,不過大家都有係Facebook同Blog Keep住聯絡,所以一啲都唔陌生,我地傾吓小小豬生活,又傾吓迪迪尼,真係傾得好開心呀!

食完晚飯, Carmen就提意去食Hazzan Daz,我依個雪糕怪當然唔反對啦!

Carmen 嘅香蕉船~

依個係我嘅,嘩..有六個球Mini...正呀~

今日話係同Carmen慶祝生日,不過變左我地交換禮物。因為Carmen預備左禮物送俾我同小小豬呀!

依一份係我嘅,好嘅嘅米奇xMarie擺設~

依兩份係小小豬嘅~


今日我就過得好開心,希望Carmen都係一樣啦!不過美中不足就係小小豬瞓左帶唔到佢出嚟同Carmen姐姐一齊玩(因為Carmen實在真係好錫小小豬,要介紹佢地兩個相識先得呀!)。

不過唔緊要,我地已經話左搵個機會一齊入迪迪尼HEA返一日呀!


沒有留言:

發佈留言