2011年7月6日星期三

閒遊觀塘海濱公園

1 JULY 2011 (FRI)

原本今日約好左糖糖同小小肥入迪迪尼酒店影相,不過一朝早起身就見到傾盆大雨,所以我地依個節目唯有取消,真係掃興啦!

係屋企悶左成個朝早,下午見個天氣好左好多,仲見到太陽伯伯添,所以大肥豬就建議近近地帶我地去一個新地方行吓玩吓。

大肥豬口中嘅新地方就係觀塘海濱公園啦! 嗰度雖然唔大,不過個VIEW真係幾正好舒服,我地仲見到好多龍友係度影人像,相信依度將會係一個影相好地方。

影人像就冇我份啦,依家就算係影相,都只幫小小豬影啦~


小小豬依家可以扶住啲嘢行幾步,所以我地就手拖手三口子行海旁。小小豬真係行得似模似樣,好叻叻呀~


散步之後,我地係公園入面嘅設施玩,睇吓小小豬玩得幾開心~


依個小小豬始終都係鐘意爬爬,一放佢落蓆度就古靈精怪咁啦~


我仲帶埋個泡泡一齊去玩,睇吓小小豬好似係度捉泡泡呀~


玩左約唔多一個鐘左右,見小小豬開始扭眼瞓,所以我地就返屋企啦!

不過依度咁近,搭的士去都只係廿幾蚊,所以有時間都會再嚟。大肥豬仲PLAN好下次算係黃昏嚟,到時順便可以睇埋日落嘛!

沒有留言:

發佈留言