2011年7月21日星期四

兩母子齊齊病

19 JULY 2011 (TUE)

早係上星期嘅時候,都FEEL到自己喉嚨開始好痛,當時仲以為係自己為食,食左好多荔枝攪成咁。

不過都過左成差唔多四日,個喉嚨仲係勁痛,所以係上星期五放工就走左去睇醫生。醫生只係話我鼻膜同喉嚨發炎,俾左啲消炎藥我食就算。

以為睇左醫生食左藥會冇事,點知食完仲辛苦過未食,除左喉嚨痛之外,仲多左咳(係咳到CC吓嗰隻)。依幾晚都要咳醒,真係辛苦到極點,所以今日請左一日病假去睇另一個醫生。

係依個時間,小豬媽就發現小小豬有少少唔對路,全身都有微熱,一探之下發現原來小小豬有少少發燒呀~

唉....所以我地就兩母子一齊打電話去BOOK睇醫生。

我唔舒服時都已經有做自我隔離,唔係點行去小小豬附近。不過係夜晚瞓覺時小小豬習慣左要我槑豬豬,相信亦都因為咁所以傳染左啦!

點解我會咁唔小心,真係好內疚!

好在醫生都話小小豬唔算嚴重,食兩日藥就可以好返。

(TOUCH WOOD)如果我下次再病時,真係要係屋企無時無刻咁載住個口罩,就連瞓覺都要載住,唔可以再傳染俾小小豬。

沒有留言:

發佈留言