2011年7月15日星期五

十一個月的小小豬

10 JULY 2011 (SUN)

小小豬又長大多一個月,終於都到左十一個月,個個月都要講依一句「時間真係過的好快」!

依個小小豬個樣真係越嚟越大個仔,好似已經唔似BB啦~

十一個月嘅小小豬就越嚟越頑皮,又唔會坐定定咁,好鐘意自己爬嚟爬去,有時就扶住部車仔嚟周圍行去,探索一吓新事物。間唔中又會做啲好驚嚇嘅動作(例如:要爬上梳化,又或者爬去攪攪陣),有時見到都真係又驚又激氣呀!

不過..小朋友就係咁啦,學小豬爸嗰句:如果佢唔走嚟走去,你仲驚佢有問題啦!

雖然頑皮佢,不過依個小小豬都有好多可愛一面,就正如佢依幾日學識左錫錫,當抱起佢嘅時候,一見到你個咀咀,就會好狼C咁同你濕吻,仲唔只一次,連續咀你幾吓先肯收咀,嗰一刻真係勁冧呀!(依個情況暫只係我同小豬媽身上出現..哈哈)

仲有一次就係我唔舒服食左藥早左瞓,平時好鐘意玩嘅小小豬嗰晚成日都係我床旁邊行嚟行去,仲企定定咁同我講左好多BB話,嗰一刻個感覺真係好似小小豬知道我病左,玩都唔去,走嚟關心我咁呀,真係勁SWEET呀!

仲有一個月就一歲,除左已經PLAN好左點同佢慶祝生日之外,我地仲開始要認真諗諗點可以教好佢,就好似八月尾就開始返PLAYGROUP,係其他嘅時候多啲教佢正確嘅嘢,做錯事時就要打要教,因為唔想小小豬成為港童呀!(某程度上我都係嚴母,不過我咁做都係為小小豬好嘛!)

沒有留言:

發佈留言