2011年7月12日星期二

醒胃之選 - 菠蘿豬頸肉

8 JULY 2011 (FRI)

早前接受成為家樂牌榮譽Blog友之後,家樂牌市務部場策劃部公關小姐係上星期打電話通知我,話有一個『星級家廚大招募』鼓勵我去參加。

其實我都有一段時間冇入過廚房,加上我煮嚟煮去都係嗰幾款餸,所以我都冇謂去獻醜。

做得榮譽Blog友當然要支持一吓,不過依個任務就交俾小豬媽,因為講到煮餸,小豬媽就叻我好多好多嘛!

經過小豬媽嘅一番心思,終於就完成左一個好啱夏天嘅醒胃之選 - 菠蘿豬頸肉,去參加比賽啦~

哈哈....唔知有冇機會會勝出呢?

醒胃之選 - 菠蘿豬頸肉

材料:
1. 豬頸肉 一塊
2. 新鮮菠蘿 四片
3. 青紅椒 各一隻
4. 薑 兩片

調味料:
1. 家樂牌雞粉 1茶匙
2. 家樂牌鷹栗粉 1茶匙
3. 麻油 少許
4. 老抽 2茶匙

做法:
1. 先將豬頸肉加入醃料醃二十分鐘
2. 菠蘿及青紅椒切粒備用
3. 熱鑊加少許油,落薑片炒勻,加入豬頸肉及家樂牌雞粉炒至轉色,蓋上鑊蓋焗五分鐘,然後加入青紅椒略炒,最後加入菠蘿快手炒幾下,埋獻生粉水即成。

大家都可以一齊參加『星級家廚大招募』,只要將你上傳自家食譜,就有機會成為星級廚神可獨得$10,000獎金,有興趣可以睇睇以下網址:

http://www.knorrtips.com/starchef.php

沒有留言:

發佈留言