2011年7月11日星期一

小小豬上學了

8 JULY 2011 (FRI)

還記得小小豬仍係我肚入面嘅時候,當時我同大肥豬都有傾過俾唔俾小小豬去上PLAYGROUP問題。不過當時我地都覺得好似唔係太需要,所以話唔需要俾小小豬去上堂。

不過依個想法我地就係上兩個月開始有所改變,之前都講過,我地發覺佢比較怕羞(定係細膽),一出街就咁唔多出聲又冇乜表情,同佢點玩都係傻豬豬咁,但一返屋企就即刻精神晒,其實我地都已經成日帶佢去街玩,不過都唔知點解會仲係怕怕羞羞。

再加上依兩個月覺得小小豬學嘢方面都幾OK,好多事都係教佢兩次左右就會學識,仲會間唔中自己就會做返個動作出嚟,都好似幾叻叻咁呀。

睇以上兩點,我地都覺得係時候帶佢去上PLAYGROUP,一嚟可以帶佢去同差唔多年紀嘅BB玩,二嚟有老師正確指引學習,起碼都專業過我地,加上又可以有學習進度跟進,應該對小小豬學習會好啲呀!

不過原來搵PLAYGROUP都唔係一件易事,我都搵左好耐,因為真係好多選擇。最後聽好多媽媽介紹,決定CPDA,不過就話要排WAITING咁,

終於今日都收到電話排到 WAITINT位,仲交埋學費添~

哈哈...小小豬八月尾開始就要返學,到時已經係一歲嘅小朋友,應該學習會OK呀!

不過,其實我都有少少擔心,好驚揀錯學校報錯名。希望小小豬可以乖乖上堂,做個叻叻小寶寶啦!

沒有留言:

發佈留言