2008年8月5日星期二

又再擔心.....放心晒啦!

每日返到屋企,第一時間就係去睇吓我對蟹仔,睇吓佢地有冇乜問題。

今日當我睇到紅色小蟹時,真係又俾佢嚇親,成隻蟹仔離開左個貝殼,仲爬左去另外一邊呀~

其實依隻小蟹都唔係第一次裸體咁走出嚟,上星期都試過一次,最後LULU妹就教左我一個方法,等佢返入個貝殼度,當然上次係冇事,好快就返左入個殼度啦!

有上一次嘅成功,今次我又依LULU好個方法,俾個隔離病房紅色小蟹。我今次仲放多兩個殼等佢有得選擇,揀個舒服嘅殼。

不過.....都過左成兩個幾鐘,小蟹都係仲未返入個殼度(上次唔洗一個鐘就入番去啦),真係令人好擔心呀!

雖然之前都試過一次,不過都總係好驚,因為睇個一D網站介紹,蟹仔裸體都唔係一件正常事,佢仲唔係第一次添,你都唔好話唔驚,真係好驚佢會.........

希望聽日一起身就可以見佢番入個殼度啦!

經過一晚嘅隔離,今朝起身就見到小蟹番左入個殼度啦!

不過..今次佢唔係入番自己個殼,入左另一個細少少嘅殼度。

一放番落去個缸時,佢又好活躍咁爬吓爬吓啦!

依家真係放心晒啦!哈哈哈~~~

沒有留言:

發佈留言