2008年8月4日星期一

九龍寨城公園

今日放埋我係個學年最後一日嘅大假(因為之前嘅大假都用晒去結婚同旅行,依家得番一日..好慘呀~),所以都叫埋大肥豬放假,陪我一齊去玩吓!

原本PLAN左今日係去大埔海濱公園影相,可能前兩日玩得開心過頭,攪都倦倦地訓晏左,所以去唔到海濱公園。唯有等下次再去啦!

我又想趁好好嘅天氣去影相,最後大肥豬就帶左我去近近地嘅九龍寨城公園影相啦!

依個公園都真係幾靚,古式古香,又有好多花草樹木,都係一個唔錯嘅影相地方,我又影左好多相啦~

可能係平日關係,唔係太多人,只係有D公公係度坐休息,所以都好唔容易先搵到個遊人幫我地影合照。

就係因為冇人幫我地影合照,所以我就的起心肝去研究部傻瓜機點影自拍。經過一輪失敗,終於都成功識得影自拍啦!

哈哈~~為左要影多D合照,我已經決定左去買個腳架,咁下次就可以影多D合照啦!

係公園入面有一個地方都幾得意,放晒十二生肖嘅石公仔,我地又係度玩視覺效果相,哈哈~~

臨走時係門口見到有迎馬術奧運嘅馬仔,所以又影番張留念啦!

係公園入面逗留左兩個鐘左右就走,我地加加埋埋都影左成七十幾張相,都真係大豐收。

不過豐收嘅唔只我,公園入面D蚊蚊都好飽滿,因為我俾佢地咬左好多啖呀!好慘呀~~~又成腳蚊印啦!

哈哈...不過唔緊要啦,話咁快就過左開心嘅一天啦!

沒有留言:

發佈留言