2008年8月20日星期三

我的手信

今日返左小豬媽屋企食飯,仲約埋嘉汶表妹一齊返去添,因為........哈哈哈~~~我又有手信啦!

上個星期嘉汶表妹去左泰國旅行,當然去玩嘅同時,都有掛住我依個表姊,仲買左依個靚靚手袋俾我呀!

真係知的心意,鐘意埋D花花嘅嘢,好鐘意呀!真係要再次多謝嘉汶表妹。

除左嘉汶表妹嘅手信之外,前日返工都收到同事送俾我嘅手信,就係台灣好HIT嘅面膜....我的美麗日記。

哈哈...又有得扮靚啦!本身我都有用開佢,不過就唔係隻隻都有試過,今次真係正好等我試吓其他款式啦!

今個星期真係開心,收到唔同地方嘅兩份手信....哈哈哈~~

不過當收到依D禮物嘅時候,又係時間俾我問:幾時到我去旅行呀?好想去玩呀......幾時到我買返手信俾佢地呀?

沒有留言:

發佈留言