2008年8月15日星期五

小豬爸生日飯局

今日係小豬爸嘅舊曆生日,所以就係酒樓同一班親戚食飯啦!

嘉汶表妹同小豬爸舊曆生日係同一日,所以就同嘉汶表妹一齊慶祝埋。生日當然最重要就係切蛋糕儀式,依個就係LULU妹俾壽星嘅生日蛋糕啦!

係未切蛋糕之前,我同小豬媽就係生日蛋糕前玩吓,話晒我都係八月壽星嘛.....哈哈~

切蛋糕又係影相嘅好時機,首先就係同小豬爸&小豬媽影番張靚相啦!

之後就嚟留張全家幅啦~

食完蛋糕,就開席啦......今晚都真係幾豐富,我都食得好飽飽呀~

不過我地成晚個話題都係圍繞住奧運,仲一齊睇女排,睇到個個都好緊張添。

隨住中國女排輸左,我地就走啦!其實大家一早食完依個晚宴,只不過係想睇埋個賽果先肯走。

最後係度祝小豬爸~生日快樂,日日都開開心心,最緊要生意越來越好...YEAH~~

 

沒有留言:

發佈留言