2008年8月23日星期六

一家歡樂韓燒宴

今日係農曆七月廿三日....係乜日子呢?哈哈...就係小肥豬我嘅舊曆生日呀!其實我地年輕人,當然係等到新曆生日先會去慶祝啦!

當未結婚時,每年舊曆生日都係屋企普普通通食飯,都唔會特別慶祝,有時都唔會提起。不過...唔知係唔係結左婚關係,今年特別想同佢地出去食飯,之前大家又提過想去食韓燒,所以就決定左食韓燒自助餐慶祝啦!(其實都係搵個藉口去玩呀!)

所以就約左小豬爸、小豬媽、LULU妹、細佬同埋細佬女朋友,一行七人去左食韓燒慶祝。

可能今日係星期六關係,真係勁多人等位。我都已經BOOK左位,但係都要等成半個鐘有多先有位呀!

一坐低,我地都急不及待去拎嘢食。不過最興奮嘅唔係我,就係小豬媽啦....佢一嚟就拎左好多牛肉...金菇...魷魚....,仲不停炒好多俾我地食呀!哈哈~

食到中段,又係大家都要休息一陣(因為都開始飽飽地),所以又係影相好時候啦~~

原本今餐我打算由我作東請大家,不過小豬爸就話等佢嚟,當同我慶祝生日,所以仲更加開心!

其實仲有一件事令我好感動,就係小豬爸其實今日係唔舒服,佢仲食緊藥。當我知道時,都有話不如改食其他嘢,不過小豬爸食左幾次藥已經好好多,話冇事可以繼續去。其實我知道小豬爸係唔想掃我地興先唔改地點。好在......我見到小豬爸係成晚都冇唔精神,仲食好多嘢,我先安心D呀!

今日真係好開心,一家人可以開開心心咁食飯,真係好鐘意依個感覺。唔知係唔係結左婚,所以特別覺得同屋企人一齊,齊齊整整嘅時候係最開心呢!(我未婚前都係鐘意痴屋企呀!哈哈~~)。

沒有留言:

發佈留言