2008年8月12日星期二

去APM影福娃

今日放工如常搭車去奶奶屋企食飯,當我去到觀塘地鐵時,大肥豬打嚟話奶奶去左街街,所以唔洗返去食飯。

原本都有考慮過買少少野返屋企煮嚟食,不過懶豬上身咁想偷懶,所以就約埋大肥豬去拍拖行街街,之後食埋飯先返屋企啦!

我地約左係APM等,一入到APM真係好有奧運氣氛,有個大電視播緊比賽節目,仲有幾個福娃呀!

一見到D福娃就走埋去影相啦~

好在我有個習慣相機跟身,如果唔係都影唔到依幾個得意嘅福娃呀!

影完相之後,我地就去左元氣等食飯。我地已經算早啦....都要等幾張枱先有位,真係勁呀!都唔明白間間元氣都係無時無刻咁多人排隊。

食飽飽....行多陣就返屋企啦....因為要返屋企睇奧運嘛!

沒有留言:

發佈留言