2008年8月22日星期五

鸚鵡到訪嘅晚餐

嘩哈哈~~終於俾我恨到啦!隻鸚鵡嚟到香港,掛左成日風球,又可以放假一天啦!雖然聽日要返工,冇得連放三天,不過有多一日休息都已經好好啦~

今次醒目啦.....一早起身就開電視睇,仲好留意佢個風向。當知道會打續漸靠近香港,都知道仲有排掛,所以就即刻跳番上床繼續訓啦!

真係好好訓...訓到成十二點幾先識起身,都真係覺得自己勁呀!見都唔係好大風,所以就同大肥豬落街食嘢同埋上少少貨買餸煮晚餐。

一入到街市,俾我想像中少人,可能我地都算遲入貨。

不過都唔知煮乜好,又懶懶地唔想煮飯,所以最後都買左少少丸丸同菜,煮埋奶奶上次俾我地嘅白麵,就變左我地今日簡單嘅晚餐啦!

雖然係簡單左少少,不過都食得好飽飽呀!間唔中食吓依D晚餐都唔錯呀!(又係俾自己偷懶嘅藉口..哈哈哈!)

沒有留言:

發佈留言