2008年8月18日星期一

小小店的收獲

今日放工後見時間尚早,所以就係屋企樓下個商場行吓。

知道有位BLOG友係依個商場開左間小小店,真係同我好接近哦,所以成日都想去光顧,順便探吓位BLOG友仔。不過行過兩次都唔見佢,所以都未去過。終於今日見到依位BLOG友仔啦......佢就係邱太啦!

一入到小小店,邱太已經見到我,仲知道我係邊個添,嗰吓都真係好開心,好似有人識咁....哈哈!

邱太真係好細心,第一時間就拎左我之前係佢個BLOG度睇中嘅長身T-SHIRT,之後介紹左好幾件靚衫俾我,仲任我試添。真係唔係幾好意思,好似有少少攪攪震咁。

除左邱太之外,仲有另一位姐姐(相信佢就係邱太嘅另一半A小姐),佢地兩位都真係好有心機教我點著會影得瘦D呀!

最後我就買左三件衫,邱太仲俾左個優惠價我,真係好抵,攪到我勁開心呀....

我地傾左一陣,影左一陣相,我就走啦!哈哈,希望佢地冇俾我嘅傻吓傻吓嚇親啦!

依三件就係我嘅戰利品啦~

首先就係一件長身T-SHIRT

之後就係一件長衫,襯褲好有型呀~

最後就係一條夏威夷長裙,我會留番生日先著....哈哈

沒有留言:

發佈留言