2008年8月21日星期四

舒服的泡泡浴

我買左幾支泡泡浴劑之後,雖然我都唔係日日浸,買左番嚟都浸左幾次,不過我真係愛上左浸浴啦!

當D泡泡包圍住時,真係好似睇電視咁,D泡多到睇唔到個身體,個感覺好得意呀!

因為當你浸緊泡泡嘅時候,成個人都真係好RELAX,好舒服呀!我一浸,就浸到D泡泡冇晒我先肯起身,由熱水變到涼水(都有成個鐘呀~),所以間唔中大肥豬都有拍門,因為怕我暈左係廁所哦!

嗰一刻...真係將你D唔開心嘢暫時忘記晒。所以每當我有唔開心事嘅時候,我都去浸泡泡,等自己開心番嘛!

哈哈....好攪笑,就係大肥豬都試過浸一次泡泡浴,不過佢就話唔鐘意,仲話唔再浸。所以買左返嚟嗰三支泡泡浴劑就係我全部擁有啦!

沒有留言:

發佈留言