2007年9月2日星期日

被TAG中~~

依排BLOG 有好多TAG呀~~

都有好多朋友 TAG中左,真係開心啦!因為被TAG中即係有人記得我~~不過之前TAG中過,我都冇玩到,我唔係唔俾面呀,只不過嗰D都已經玩左啦!

不過剛剛俾*~心淚~*TAG中左玩新野,所以就玩吓啦!

遊戲規則如下:

A. 必須點名至少8個人,要用盡辦法通知各人參與這個遊戲,人數不夠的話就少點,2個以上就行。
B. 被點名的人不可重複被點,每個人只可玩一次。
C. 回答問題當中時,需自行刪除一個不喜歡的問題,更換一個新的問題,然後點名其他人來玩,如此延續這個遊戲。
D. 答案需在各自的blog內公佈。

開始遊戲:

寫出填寫日期:1-9-2007


1.   如果現在有一個願望給你,一定成真,你會做咩? 
       抽到好號碼,有一間好好嘅樓。

2. 如果有機會可以讓你重回一個時間,你會選擇回到那個時間? 
        返到BB時代嘅我,因為BB係最冇煩惱。

3. 你希望在別人眼中是怎樣的人? 
        傻傻地...

4. 如果唔駛返學/返工你會點呢? 
        留係屋企成日訓同去行街街

5. 如果中500萬獎金,你會怎麼花?
        買間靚屋,唔洗一定大,夠三人住就得啦!

6. 你最怕的事情?
        生離死別

7. 你覺得邊件事係令你最難忘既?
        暫時未有,不過 相信一定會係2007年12月3日 

8.   假如您只剩下一曰命 會點面對?
       都唔知呀~不過想自己一個人去另一個地方,唔想親人為我傷心!

9.   你能放下現在的生活,去鄉村或其他城市重新開始嗎? 
       可以呀~

10. 最愛的食物
          三文魚、同所有零食

11. 最愛的顏色
          綠色

12. 最愛的休閒
          訓訓訓同上網

13. 最愛的運動
          訓覺算唔算運動

14. 最愛的人
           大肥豬同小豬媽

15. 最愛的口頭蟬
          唔好玩啦

16. 最討厭的人
           講大話的人,虛弱嘅人

17. 最愛的季節
          秋天

18. 最了解我的人
           大肥豬同小豬媽

19. 最愛的節日
          以前係新年,因為有利是收...不過我相信之後都唔得啦

20. 最想見的人
           都冇呀~~因為個個想見嘅人都係身邊

21. 愛的定義
          錫我同關心我

22. 心中嘅目標
           擁美滿家庭,可以做一個賢妻良母

23. 愛我的人
           大肥豬同小豬媽

24. 最喜歡的地方
           屋企

25. 最愛的零食
           棉花糖、糖....基本上好多零食都好愛食

有幸俾我點中嘅人:

小賢 、 小M 、車車 、ღ白文e蚊ღ 、dydy 、Arwin 、 °♡°QuEeNiE°♡° 、 小肥肥

沒有留言:

發佈留言