2007年9月17日星期一

又一張靚靚油畫

相信今日將會係我最後一次去羅浮宮,因為上次拎相時發覺個油畫框做錯左,所以要再做過呀!

今日終於收到佢地個電話叫我去拎,心急嘅小肥豬當然放工即刻同大肥豬去拎啦!

一睇到張油畫,真係好鐘意呀!個框同張相好襯呀,好有中國味呀!好在...我上次拎相時堅持要轉番啱依個框呀~

話個小秘俾大家知呀~

原本張油畫唔係揀依張,係揀帖入面大肥豬坐係度嗰張,因為佢坐係度,感覺上好似大老爺咁(等佢威D嘛),不過因為我件衫條領整得唔係太好,同大肥豬個頭髮又亂左少少,怕放大左之後會唔好睇呀,所以就揀左依張啦!

哈哈哈~~不過依張我地都覺得好靚,因為影到我成個幸福少奶奶,仲感覺大肥豬好鍚我咁(佢又真係幾錫我呀~)。真係好鐘意呀!

 

我們的婚網~~

沒有留言:

發佈留言