2007年9月3日星期一

揀左註冊時間啦

今朝一早起身, 就出發去金鐘註冊署揀時間啦!真係仲比平時返工仲早起身,因為好怕會錯過左個時間,冇得揀第一呀!

我同大肥豬比原先預約個時間早左少少,之後好快就去拎FORM填,等左一陣就叫我地個籌啦!

個職員小姐好快咁問左我地幾個問題,跟進就見佢拎本登記冊出嚟,問我地要邊個時間。當我見到我係第一個揀時間嘅時候,真係好開心呀...當佢將我地D資料填入去3:00個時間上面,唔知點解有少少戚戚地嘅感覺,不過依種感覺係好,因為真係可以BOOK到3:00呀!

我地俾左錢同簽名之後,就要等宣誓啦!今次當然係由大肥豬做依樣野,不過佢好攪笑咁面珠紅晒咁嚟講,仲有開頭佢好大聲讀出嚟呀(因為一向佢都講野較大聲,但唔係冇禮貌嗰種)~~不過...佢咁即係好重視依個宣誓!

除左結婚資料外,個職員仲俾左一個臨時泊車證,不過佢地只可以俾一部車泊係紅棉路個停車場。不過我諗幫我地個VAN仔司機叔叔會有辨法泊車啦~

BOOK埋註冊,可以重要野都攪得七七八八啦~~放心左一大半啦!

我聽日就會拎埋D資料同相去整帖...仲有會去BOOK車,又開始忙忙地啦!

 

我們的婚網~~ http://www.darizi.com/hk/blog/yanyan_hinghing/

沒有留言:

發佈留言