2007年9月11日星期二

黑仔王又再來臨

依排都好似好有運,都算中過吓六合彩(雖然係$20,都當中過呀!),玩遊戲又有獎品。原本以為自己已經開始脫離黑仔王嘅日子,點知今日黑仔王又再一次嚟臨係我身邊啦!

一朝早返工冇幾耐,大肥豬送俾我嘅生日禮物~~靚靚聚財腳鏈.....斷左,雖然拾得番,不過冇得醫呀~~真係心都傷埋。心諗死啦~~今日係攪珠嘅大日子,一早就斷鏈好似好唔好意頭。

點知到差唔多三點幾(即開始攪珠嘅時候),個心已經完全冇心機做野,不停上網睇個攪珠結果,上房屋處網址又睇唔到,真係心急死我啦!

終於係RTHK個網址睇到個攪珠結果....不過係一個好唔想要嘅答案,就係我地唔可以係前十個,真係完全DOWN晒,即刻完全冇晒心機!

後來俾大肥豬CHECK到原來我地係排第47呀~~唉.....真係都應該冇乜可能啦!

真係點解咁黑仔呀~

幾時先可以好運嚟我地度呀!

沒有留言:

發佈留言