2007年9月13日星期四

我都有利是收

都已經過左小肥豬生日,不過今日都有利是收呀!點解呢?

事緣小肥豬的農曆生日係同我其中一位叔叔農曆係同一日,所以因為咁....我嫲嫲都會記得我農曆生日。(因為佢好錫我依個叔叔呀!)

今日剛好係我叔叔新曆生日,佢係酒樓擺左幾圍請我地去飯。平時冇乜特別野做嘅小肥豬當然跟埋去食飯啦,唔洗一個人留係屋企咁悶呀!

就係因為咁,我嫲嫲見到我出現,就當正今日都係我生日,所以就俾左一封利是我啦!

不過有件事都幾唔好意思,就係我嫲嫲真係當正我生日,叫我去切蛋糕。唉~~今日真係唔係我生日嘛又點可以走埋去切呢!同佢講,佢又唔係咁開心嘅樣....真係都唔知點好啦!為有當聽唔到佢之後再講D乜啦!扮晒打NDS聽唔到啦!

雖然生日已經過左好耐,不過利是又有邊個話多呀~~所以今日又收到一封少利是啦!

沒有留言:

發佈留言