2007年9月27日星期四

真係瘦左?

為左要做一個靚靚新娘,可能著到靚靚婚紗同晚裝,真係要開始KEEP FIT啦!

雖然我D衫全部都係鋼紗LOOK,個小肚腩都應該睇唔到。不過對麒麟臂就真係~~驚嚇到呢真係....所以一定要減肥呀!

基本上我一向都已經少食澱粉質嘅野,加上由上星期開始已經戒晒所有甜野,最鐘意嘅糖、朱古力、檸檬茶全部都冇得食,真係冇晒人生樂趣呀!不過為左靚都冇法啦!

另外,有一次陪小豬媽睇醫生時,個醫生教話每日飲20杯350ML嘅室溫水,係最有效嘅減肥方法。依個又平又方便嘅減肥方法,小肥豬當然唔執輸,所以每日都不停狂食水啦!

經過一個星期冇晒人生樂趣嘅日子,尋晚上磅....真係輕左3磅呀!我自己就唔係太覺瘦左,但小豬媽就話好似係瘦左少少。

不過...剛剛上教員室整野時,有一個平時都有幾句計傾嘅老師問我(佢係出於關心我)做乜事瘦左!

嘩~~一聽到又真係好開心呀!唔知係唔係真係瘦左呢?

不過唔理~當係啦!真係開心死我啦!原來依個星期咁辛苦地忍口、唔食咁多野都係值得呀!

希望可以繼續KEEP住啦!一定要堅持呀!

不過有效日期係12月3日晚!

因為我相信嗰晚一返到屋企就要食番晒依排所以冇食嘅零食、檸檬茶....諗起都好想食呀!

依家真係要忍..忍...忍....

 

沒有留言:

發佈留言