2007年9月20日星期四

好似幾好用

依排暗瘡不停咁生,我已經冇食熱氣野,都唔知點解仲成日生,仲要係塊面珠度,唔大粒都唔生呀~真係激死我啦!

前幾日係*** Yan+Ho ***睇到介紹左一隻暗瘡貼,咁我尋日食完lunch之後就去左萬寧買盒嚟試啦!

我尋晚就即刻貼住粒瘡瘡嚟訓,今朝起身洗面時發現粒瘡已經謝謝地,真係開心。為左粒瘡瘡快d謝,就繼續用,貼埋返工,希望可以快d謝晒啦!

依隻暗瘡貼又真係幾work哦,不過當然唔希望再用啦!

粒瘡瘡謝左雖然係開心,不過又有第二個問題,希望有人又可以幫下我啦!就係我d暗瘡印啦!

點先可以快d去晒d暗瘡印呀?依家塊面有幾粒大大地嘅印,攪到人地即刻唔靚女啦,一照鏡見到d印就好唔開心呀~

沒有留言:

發佈留言