2007年9月10日星期一

靚BANNER之謎

前幾日開始,轉左個GIF嘅BANNER,好多BLOG友仔都話我個BANNER整得好靚~~哈哈!真係開心呢!

原本都唔打算公開個BANNER之謎,不過因為好多人都話好靚,所以就出個POST話俾大家知啦!

其實個BANNER係我個同事加好友糖糖幫我整呀~真係好鬼靚!佢仲要係我唔知情嘅情況SEND左俾我,真係好開心,仲即該改左嚟做BANNER啦!

尋晚又再SEND左個新BANNER,同幾張幾張靚靚電腦效果相,真係幾靚呀~~

哈哈~~真係開心死我啦!

我都有問過糖糖個BANNER點整,佢話係用PHOTOSHOP先整好D相先,之後就用另一個SOFTWARE加飄雪效果,不過係乜就唔記得啦~~等糖糖自己上嚟話俾大家知啦!

仲有~~要同糖糖講:真係唔該晒你呀!成日幫我整咁多好野!仲唔話我意見多多!哈哈哈~~

PS:
糖糖已將BANNER之謎解開左啦~~
想學嘅朋友仔快D去睇下啦!

小肥豬之謎 ---------- 謎靚BANNER

沒有留言:

發佈留言