2007年9月4日星期二

開始整帖

尋日BOOK好左註冊時間,所以今日放工就去左酒樓攪我地D帖啦!

其實係第二次交訂金嗰時,都已經睇過下D款式。今次都只係交埋張相同D內頁資料。

首先講吓我張帖先,個設計就係咁啦~~

一睇到個封面就真係.....有少少唔開心呀!因為真係超普通,不過酒樓送都冇乜點可以選擇,我地又唔想用粉紅色,紅色都只係得兩款有得揀.....最後大肥豬就揀左依款啦!

唉....不過算啦!我相信賓客一收到張帖就會即刻打開內頁睇,佢地睇到我地張靚靚相就已經足夠啦!

唔好再洗錢係整帖啦,留番D錢係其他地方啦~~依個簡簡單單,都幾好呀!等對埋個稿之後,約三個星期左右就收到我地D帖啦!

跟住就整我地個簽名布啦!因為新天地有一張細細地嘅粉紅色簽名布,所以今次就揀左一個粉藍色底嘅簽名布啦~酒樓交依張係大張D呀,所以我就會主力用依張簽名布...

睇版就好似唔係太靚,不過經理係我地揀嘅時候拎左一張其他新人嘅樣本俾我睇,又真係幾靚呀!

一踏入三個月倒數,真係好似忙左少少...一定要繼續努力先得啦!

 

我們的婚網~~

沒有留言:

發佈留言