2007年9月14日星期五

空歡喜的COUPON

之前同大家講過話我參加左WEDDING MORE個現代經典婚紗攝影抽獎,佢地會送出每份$12880嘅婚紗套餐。

係上個月中收到WEDDING MORE嘅職員打嚟話我入左第一階段,話如果抽到我會好快打俾我!點知一等再等..等到我都唔記得左件事啦!

點知..今日收到WEDDING MORE寄嚟嘅信,一打開...原來係現代經典婚紗攝影COUPON!

一睇到真係好開心,心諗終於可以去影南瓜車啦!真係開心到連自己頭痛都唔記得啦!

不過...睇清楚張COUPON,原來佢送嚟嘅唔係一個豪華套餐,只係送一個價值$2380嘅套餐,只送得八張相,仲要唔包男仕禮服呀!

諗諗吓,又真係好似唔係好抵呀!有少少覺得好似係一張叫你不停加錢嘅COUPON。因為當你去到,一定冇理由一蚊都唔加就用都佢張COUPON!

雖然我真係好想去影南瓜車,不過真係好唔抵呀~~睇清楚又真係好唔值得呀!

加上依家去影都趕唔切結婚,所以都真係有少少失望呀!

可能我同南瓜車真係冇緣啦~~

沒有留言:

發佈留言