2007年9月16日星期日

超倦的一天

今日真係倦...倦....倦呀!因為做左好多野呀!

首先就今日學校開左個新學年家長會,咁我地就要返去留待校務處當值,所以又要一早返工啦!今朝真係好唔想起身,因為平日星期日都可以訓到十二點幾!唉~~為左份工都冇法啦!好在都係返半日,做做下野就放工啦!

原本大肥豬話嚟接我放工同我去食lunch,不過因為我地要同老細開個小型生日會,唔知個時間,所以就叫佢唔好嚟接我啦!

本來叫佢自己上我屋企等,點知當我走時打俾佢,原來佢自己一個人已經去左商場入面一間拉麵店找左個位。當我去到時,仲已經ORDER左個麵俾我食呀!哈哈~~仲要係我最鐘意嘅拉麵呀!真係開心到飛起呀!

食完麵就返屋企休息一陣,就同埋小豬媽做我地今日最倦嘅事~~睇樓啦!

我地今日都可以講大大話話睇左成十間有多,因為有D都係一座入面睇幾個單位,俾我嘅感覺就係真係細左少少,同埋可能有部分係新樓關係,個間格都好似唔太實用。有一樓睇到都幾鐘意,個間格都幾好,不過太低層,唔係太方便,所以都冇考慮。有D就因為小豬媽話大廈出面嘅風水唔好。

唉...原來揀樓都真係幾麻煩,好多野都要睇呀!不過買樓唔同買衫,一定要諗清楚先得呀!

今次都係第一次睇樓,希望慢慢睇,可以有合心水啦!但原來睇樓都真係幾倦呀!

不過樂觀地諗,可能我地揀到居屋,咁就可以有又平又靚嘅樓啦!

今日都有一個奇遇,就係當我地去第二間地產公司問時,竟然撞到小賢同大賢都去睇樓呀!之後我地仲一齊去睇其中一個單位...哈哈哈,我地真係有緣啦!

沒有留言:

發佈留言