2007年9月23日星期日

婚禮上的小手工

尋日去左跟車車學嘅分別係......一對香檳杯同一個小花籃啦!

原本都唔打算整對香檳杯,不過見到車車之前個製成品,真係好鐘意,同埋問過酒樓佢地都係提供一D普通款俾我祝酒用,我見我都入去車車度,所以就整埋啦!

依對就係靚靚香檳杯先,睇吓係唔係好靚呢?

雖然話係我整,不過有大部分都要由車車出手幫忙,因為我嘅手工又真係非常差....好在有車車係度,如果唔係都整唔到呀~~

另外,我又整左一個小花籃,係用嚟插上簽名筆呀!

我自已就覺得依個比較難,因為係要自己諗一個款式再襯用乜花花好,對於完全冇設計天份嘅小肥豬,又真係幾難呀!好在最後都可以完成,我自已都覺得幾好呀!

放晒D簽名筆上去,個效果仲靚呀~

剛剛俾大肥豬同小豬媽睇,佢地都讚我整得好,仲話靚呀~~真係開心啦!

真係要好多謝車車教我整咁多靚野呀~

 

我們的婚網~~

沒有留言:

發佈留言