2007年2月10日星期六

大出血

尋晚出左銅鑼灣同個好姊妹食飯,飯局之後,當我等緊車嗰時記得我D搽面嗰D差唔多用晒,所以就走去入番D貨。

我一向都係用開Laneige,都大大話話有成三年幾啦!不過...唔知點解我D皮膚好似冇乜改善,所以都有打算轉吓牌子,等佢可以有D改善啦!

之前都有提我轉左SKIN FOOD嗰D面膜,我覺得都幾好用(起碼用完我冇敏感),所以我就打算試吓轉晒用佢地條LINE啦~

我一入到去間鋪頭,已經有個STAFF好有心機幫我睇吓我D皮膚有乜問題,俾佢講中左我係嚴重缺水,之後就介紹左南瓜保濕系列俾我啦!

我開頭都15/16,唔知試唔試好,因為我好怕唔合我用,會生粒粒呀!你知啦~我又係要開始KEEP番我塊面嘛。後來個STAFF幫我用手試時,又真係好似幾好,幾潤但又唔笠。最後..我都係買左依條LINE嘅爽膚水、乳液、精華素同雙效營養霜,之後又蜂蜜洗面奶。真係好多嘢呀!

好在都唔算好貴,如果唔係一定俾大肥豬話我又亂買野呀!

我尋晚開始用,用左兩次啦~都OK。個STAFF話應該兩個星期就會開始有明顯改善。希望真係WORK啦!如果唔係好似好浪費呀!

有時真係諗,女人錢真係容易賺。因為每一個女人都係鐘意扮靚!

沒有留言:

發佈留言